VMUS Vloerkleden

VMUS Vloerkleden

Chique & Sympathiek!
VMUS Vloerkleden gaat net dat stapje verder en komen indien gewenst vrijblijvend voor een adviesgesprek bij u thuis!

Het juiste vloerkleed maakt uw interieur helemaal af! Daarom is het belangrijk dat u zich helemaal op uw gemak voelt bij de keuze van uw vloerkleed. Met die keuze wil VMUS Vloerkleden u graag assisteren! Hoogwaardige vloerkleden, direct vanuit de tapijtstad Genemuiden tegen aantrekkelijke prijzen, dat is waar wij voor staan!

Welk vloerkleed past bij u?

Wilt u juist die eyecatcher in die opvallende kleur? Of gaat u toch voor een altijd passende grijs of beige tint? VMUS vloerkleden biedt u een breed assortiment van moderne, klassieke, vintage en sisal vloerkleden welke leverbaar zijn in veel verschillende afmetingen en kleuren.

Stalen service:
Om de juiste keuze te kunnen maken wilt u natuurlijk graag even de werkelijke kleur en kwaliteit zien. Past de gekozen kleur van mijn vloerkleed goed bij mijn interieur? Hiervoor bieden wij onze stalenservice! Selecteer uw interesses en plaats ze in het winkelmandje, de stalen zullen binnen enkele dagen bij u afgeleverd worden.

Indien gewenst komen wij ook vrijblijvend bij u langs voor een gratis adviesgesprek!
Filter 304 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 207 met beschrijving

• Tom Peters
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goed bereikbaar, goede service, prima advies en geen probleem als het kleed toch wat te klein uitvalt en je wilt het omruilen voor een groter formaat. Dus al met al Top

• esther
    Review voor VMUS Vloerkleden

Vanaf dag 1 een super goede service, kreeg mooie grote stalen opgestuurd en bleek het kleed ook op maat te kunnen bestellen. Kreeg een mooi voorstel en ben akkoord gegaan. Duurde wel 16 weken voordat het kleed klaar was, maar was vooraf gemeld, en ben ik akkoord mee gegaan. Afgelopen week was het eindelijk zo ver, mijn kleed werd bezorgd. Fantastisch verpakt, in dik plastic, maar ook in een mooie tas en in die tas ook nog eens bescherming om de uiteindes. Het kleed is prachtig, mooie zware kwaliteit, precies zoals ik verwacht had, zelfs de onderkant heeft een prachtige afwerking. Ik zou VMUS bij iedereen aanraden en zou weer naar hun gaan als ik een nieuw kleed zou willen, maar helaas voor hun gaat dit kleed denk ik minimaal 10 jaar mee ;)

• Hoe beoordeel je VMUS Vloerkleden?

• Olga
    Review voor VMUS Vloerkleden

I had a great experience with VMUS. The delivery was fast and communication was excellent. Despite a mistake I made with my address that initially prevented the couriers from delivering the package, the VMUS team quickly resolved the issue, ensuring the carpet was delivered the very next day. Fantastic team, and I absolutely love the carpet!

• Ingrid
    Review voor VMUS Vloerkleden

Van stalen tot en met levering ging alles heel prettig. Goede communicatie via mail.

• Yvonne
    Review voor VMUS Vloerkleden

We zochten een kleed van Brinker dat niemand in de juiste vorm en maat kon leveren. Bij VMUS kon dat wel. We zijn super goed geholpen en erg blij met ons kleed!

• Matheu
    Review voor VMUS Vloerkleden

Ik ben zeer te spreken over de service van VMUS.
    Ze boden de mogelijkheid voor het opsturen van een staal om een goede indruk te krijgen van het Brinker kleed waarvoor we belangstelling hadden.
    Aantrekkelijke aanbieding en doordoor overgegaan tot bestelling.
    Duidelijke en attente communicatie over de waarschijnlijke levertermijn en de daadwerkelijke levering.
    Service met hoofdletters dus!

• Henk
    Review voor VMUS Vloerkleden

Jongens die graag meedenken. Reageren snel. Goede service :)

• Hans
    Review voor VMUS Vloerkleden

Geweldige snelle, professionele en vriendelijke service met super snelle orderafhandeling waarbij een uitstekend product tegen een goede prijs is geleverd.

• Floris
    Review voor VMUS Vloerkleden

Snelle service, ideaal mooi kleed en snelle levering

• Renier de Lang
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede prijs voor twee vloerkleden. Communicatie top, zowel telefoon als per mail. Snelle levering na verlenen opdracht. Topbedrijf!

• Tim Ditzel
    Review voor VMUS Vloerkleden

Fijne ervaring gehad met VMUS. Proactiece service, er wordt goed met je meegedacht en de op maat gemaakte kleden zijn snel geproduceerd en geleverd. Een aanrader!

• Nola Houthuijzen
    Review voor VMUS Vloerkleden

Mooi vloerkleed! Erg blij mee en mooi opmaat.

• Hilde Hermans
    Review voor VMUS Vloerkleden

Fijne en correcte communicatie en... een prachtig tapijt!

• Hilde de Bree
    Review voor VMUS Vloerkleden

Kort geleden een mooi wollen Brinker kleed besteld. Goede communicatie en goed advies van VMUS gekregen. Kleed is geleverd en er komen steeds lussen los. VMUS heeft direct geregeld het kleed retour te nemen en een nieuwe te leveren. Tot zover dus een nette service en een betrouwbaar bedrijf die bereikbaar is en oplossingen biedt, ook als er iets verkeerd gaat.

• Peter
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prima product, snel geleverd en goede tussentijdse informatievoorziening

• Richard en Ina
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede showroom, prettige prijzen, snelle levering, vriendelijk geholpen

• Adriënne
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede, snelle klantenservice, prachtig product geleverd.

• Joke
    Review voor VMUS Vloerkleden

Ongekende service! Ik had een deadline voor deze bestelling en heb in het weekend via de chat contact opgenomen. Daar werd ik perfect geadviseerd. Maandagochtend zat mijn bestelling al in productie en ik heb ze op het afgesproken moment ontvangen.
    In deze tijden is een kwaliteit en service van dit niveau ongezien.
    Ik bestel zeker nog

• Fam Koning
    Review voor VMUS Vloerkleden

Ben heel goed geholpen en ze dachten goed met me mee , ben heel blij met m’n kleed , raad t iedereen aan

• Henny
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede service, uitleg en afspraken. Alles verliep meer dan soepel.
    Het sisal-kleed is prachtig.